Stäng
RSS 2.0

30november // Abiturient bal 2012 - yey

Mitt hjärta sjunger av lycka & jag är för uppspelt för att höra vad.
Fick idag ett helt ark fyllt med balinformation på mailen. Äntligen tänkte jag och talande inte om något annat den närmaste timman? Skyndade även ner till min frisör kvällen till ära och bokade in en prelimenär tid för uppsättning då hon tidigare sagt att jag skall komma in så fort jag vet minsta sak angående tillställningen. Klappat och klart?Nu ska jag bara fundera och slutligen fastna för två olika frisyrer för att sedan vänta i en evighet på vårens bravader? Tokfia. 

Glömde jag kanske inflika att jag ser fram emot detta?
Kanske, men jag tror inte att de orden  behövdes i detta inlägg.
Inte överhuvudtaget,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback