Stäng
RSS 2.0

21maj // hopplös


(Bilden ger varken färgen eller bikinin rättvisa)

Hopplös är rubriken och jag tänker inte dra den där med grodan.
Istället pratar jag om tjejen som precis inhandlat bikinin på bilden ovan trots att hon i veckan kommer få hem två olika paket med bikinis som varit beställda i en 'evighet'.

 Hon kunde väl bara inte hålla sig antar jag? 
Behövde en jordnära för att variera mig från de andra galenskaperna.
Skulle säkert kunna köpa tusen till om min plånbok ville.
Men det mina vänner, kan jag lova er, att den inte vill.


Kommentarer
Postat av: victoria

var ifrån? :)

2011-05-25 @ 21:48:45
URL: http://victoriaisabells.devote.se
Postat av: SVAR av idaacarleborn

Den kommer från Lindex :) värt att tillägga att den endast kostade 79kr/delen!

2011-05-25 @ 21:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback