Stäng
RSS 2.0

14juni // mitt skatbo



Biosilks "silk therapy" - bort med skatboet.
Har använt denna sedan februari månad vilket verkligen gett resultat.
Nummer ett är att jag kan borsta håret igen utan att borsten går av? Och ett plus i kanten är att min frisör påpekade att kvalitén på håret kändes enormt mycket bättre nu än innan. Utseendemässigt föredrar jag dock mitt gamla skatbo från förr, men saken är den att det lätt går att fixa till med den uttårkande volymprodukt jag tidigare använde mig av och därmed få ett (till och med) finare sådant. Kalas va?
(Bilderna ger inte rättvisa då håret är fixat med produkter före men ej efter)

Så ni med tort och slitet hår, tveka inte att investera i denna.
Produkten är otroligt dryg vilket gör den värd pengarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback