Stäng
RSS 2.0

1juli // Jag lever



Kört bil utan air-condition i trettio graders värme, med vinden i håret samtidigt som jag fyllt i tonerna från baksätet med mina bästa vänner. Solat ätit och badat på olika platser runt Vättern. Grillat i kvällssolen med vänner för att dagen därpå vakna upp till klarblå himmel intill Varamon. Solat ännu mer och njutit av lov, livet och allt det där. Jag har tagit vara på mina dagar och nu sitter jag här, lite brunare, lite blondare och dessutom en gnutta lyckligare, kollar ut på den grå himlen utanför fönstret och inväntar kvällens jobbtimmar på JC. Och det sista jag tänker göra är att klaga.
Det finns dem som har det värre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback