Stäng
RSS 2.0

6december // Jag hade gillat mig själv då

Bikbok 18.45 - och hon är kanske kvällens sista kund, en sån där kund som man vill hoppa upp och nästan pussa lite på för att de bidrar med halva dagskassan precis innan stängning? Nästan.
Åkte idag till storstaden, då enbart för att handla en specifik sak till speciell person. Kom dock hem med en drös kläder till mig själv och lyckades i förbi farten även rycka åt mig den där saken jag tidigare nämnde, då i sista sekund. Dock var jag inte så kall som jag låter, utan rätt omsorgsfull och valde något 'perfekt'.
Köpte dessutom två stora halsband för "ta två betala för en". Halsband som lär dyka upp här snarast.
Som hon fallit för det där erbjudandet senaste tiden. Nu ska hon dock hålla i pengarna, de som återstår vill säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback