Stäng
RSS 2.0

22december // "Så får vi lov"

"Så får vi lov, så får vi lov, att?"
Att vadå tänker ni? Och jag syftar då inte på att "sjunga julOlles visa", nej. Jag syftar då på just lov, då även jag (och många med mig!) fått ett sinnessjukt välförtjänt jullov dagen till ära. Givetvis invigde jag 'mitt livs sista jullov' med att jobba sex timmar på JC. Dock är det inte så farligt som det låter. Klantade mig emellanåt, sa allmänt knasiga saker och skrattade hejdlöst åt? Mig själv såklart. Ha!

Och nu kommer belöningen för allt jag åstadkommit, bra och dåligt, nämligen; krypa ner i sängen tillsammans med te och godsaker. Men bäst av allt, ingen stress, inga måsten, inga 'hundra sidor som jag måste kunna tills imorgon'. Så får vi lov, vi med. Tillslut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback