Stäng
RSS 2.0

27december // Picz













// Pictures //

Jul jul stårlande jul och allt det där, här har ni den - i bilder.
Och när jag ser detta blir jag en aning sugen på att byta till en annan portal, kanske devote, då bilderna gör sig så otroligt mycket bättre med deras lay out. Men, inga löften än inte. Får se var benen bär med tiden. Just i detta nu bär de mig till storstaden för byte av julklappar då jag fått fel storlek, färg, form. Ja, ni vet hur det kan vara när andra skall ge sig på att handla till än. Det roligaste är nog att mor min köpt fel storlek till mig, medan jag köpt helt rätt till henne, trots att hon tvättar mina grejer dagligen? Sött. Ibland undrar jag om det är snällast att köpa för stora eller för små kläder till någon? Kanske beror det på hur personen i fråga ser ut och vad det är för plagg. För hur kul skulle det vara att få en för liten BH och alldeles för stora trosor? Sådär om ni frågar mig. Sådär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback