Stäng
RSS 2.0

31december // Årets sista dag



TJUGOHUNDRAELVA - TACK OCH ADJÖ - JAG HAR NOG ÄLSKAT DIG
Detta år, år tjugohundraelva har trampat föregående år på tårna tusen gånger om, för att nu lida mot sitt slut.Det här året har jag upplevt en massa nya saker, skaffat mig nya erfarenheter, presterat bra och inte minst haft 'så-jäkla-kul'. Jag har varit med i TV (ha!), fyllt 18 år & därmed hängt på krogen ett gäng gånger om. Jag har tagit körkort, åkt på minisemestrar och vilat upp mig i Grekland. Jag har firat vänner, fikat för mycket & dansat bort en hel del på Ågatan. Jag har jobbat och tjänat pengar, 'slösat' pengar och kollat på EM kval i fotboll. Jag har åkt skidor i Idre, suttit i en sittlift utan att gråta. Hängt i varamon, solat badat och njutit av livet. Jag har varit flickvän, bokat studentkryssning med min bästa vän och provat balklänningar så det skriker om det. Jag har mått bra och hoppas att nästa år skall fortsätta i samma anda och om inte annat, trampa detta år lite på tårna också då varenda månad för 2012 redan har planer för sig. HA! Jag tänker givetvis lägga upp en drös med bilder från året som vanligt, då det är ett måste när man äger blogg? Ha. Men för tillfället är jag i full färd med att fixa och dona inför kvällen.

Klänningen på bilden kommer att utgöra kvällens outfit. För ja mina kära; så tråkig är jag, att jag inte köpt en ny detta år. Och därmed halkar ordet sparsam in i min lilla resume ovan? Mycket möjligt. Dock är den ovan en favorit, så inte för den skull - egentligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback