Stäng
RSS 2.0

29december // Inte ens i andra taget



Köpte en clutch till paketspelet och kände med ens att jag inte alls ville släppa taget om den.
Nu och föralltid är den min. Kommer nog passa fint till en mörk outfit! Precis som alla andra färger? HA.
Kreativt talat må jag säga,

Förövrigt har jag jobbat hela veckan och ska även jobba heldag imorgon också.
Cash cash cash tänker någon? Och givetvis är det så, men ack så trött jag är just nu. Glömde till och med att ta av mig min JC-skylt efteråt och spatserade runt med den i huset i några timmar efter jobbet. Kanske borde satsa på att kränga lite jeans från min egen garderob när jag ändå är i farten? Har ju en hel del, en hel del som inte faller mig i smaken för  tillfället. Man skulle kunna tro att jag inte har några jeans att variera mig med, så pass dålig är jag på att anväda dem allihopa. Kanske kan jag formulera ett nyårslöfte utifrån detta? Något i stil med; '2012 skall jag variera mig mer gällande jeansval'? Nej, såklart inte. Jag har mina favoriter och de släppar jag då inte. Inte ens i andra taget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback