Stäng
RSS 2.0

11december // Deppig denna tredje advent?

Har öppnat lucka elva i min chokladkalender, kollat på dagens avsnitt av årets julkalender & jobbat några timmar. Och just nu? Just precis nu sitter jag i köket iklädd mjukis med uppsatt hår och stirrar blint på klockan varannan minut samtidigt som jag tänker ungefär;  'slå sex någon gång då'. FÖR exakt klockan sex en söndag betyder Gossip girl - min absoluta favorit. Dessutom är jag denna söndag otroligt nervös inför dagens avsnitt. Har hört rykten från en fin vän om att min stora kärlek kommer att sväva i fara, kanske till och med dö, vilket kommer få mig att gråta hysteriskt, kanske rent av bli deppig denna tredje advent. Och just därför håller jag tummarna för att det inte blir så.

Och skulle det händelsevis mina farhågor besannas får min andra stora kärlek här i livet rädda denna kväll med film & mina favoritchips, sour cream & bearnise! Orden mumelimums får avsluta detta inlägg & kanske ses vi, förutsatt att jag inte drunknar i mina tårar efter kvällens avsnitt. Tur att det inte är minusgrader ute - då hade jag väl frusit fast vid tv:n istället.
Mindre bra kan man tycka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback