Stäng
RSS 2.0

16 januari / Det bästa med...?

 





Det bästa med fredagar är "Fredagspodden"  följt av ett avsnitt av Alex & Sigges podcast, och okej, lite Relationspodden på det. Ett jäkla poddmaraton, en kort arbetsdag och fredagsmys med en underbar tjej. Det skulle kunna vara det bästa med fredagar? Därmed kan jag skatta mig lycklig åt att det är precis vad denna fredag bjuder mig på. Vad jag dock önskar att den kunde slänga med på köpet är vyerna ovan, sand mellan tårna och solbrända ben. ÅH vad jag vill ha salt i håret och svett mellan tuttarna. Min längtan är så otroligt stor, dagdrömmandet ett övertag...Jag älskar julen. De där decemberdagarna, väntan och allt inför jul. När det sedan är över vill jag inte veta av det mer. Ha! Då är jag precis lika otålig, som för julen, inför sommar. Om det ändå kunde vara sommar, en månads jul och vinter och sedan sommar igen? Kanske borde man fixa till det. Lösa problemet som inte skulle behöva vara ett problem egentligen? Inte ikväll, men kanske senare? Vi väntar och ser. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback