Stäng
RSS 2.0

2 september / Team Ida Warg;

Skin Perfection Challange - Team Ida Warg.

Igår flögs mina produkter in med express och klockan 22.00 ringde en ung man på dörren med en låda produkter ifrån Loréal Paris. Att packa upp ett flertal vackra förpackningar, skimrandes i rosa, tillfredställde minst sagt kvinnan inom mig och den där första måndagen i september blev genast en kickstart på hösten? Det är nämligen så att jag fått äran att vara en av testpiloterna, för Ida Wargs team, i Skin Perfetion Challange. Jag, och flera med mig, skall under fyra veckor få testa dessa produkter - Klämma, känna, lukta, utvärdera, fota, filma och tycka. NI skall givetvis få hänga med på resan och jag skulle bli mäkta glad om ni ville följa migwww.yourskinperfection.se. Klicka där på Skin perfection challange och 'följ' under mitt namn alternativt tryck på Bloggare - Ida Warg - Och där mitt namn. Vi har blivit ombedda att säga precis vad Vi själva tycker och tänker och jag kommer absolut vara ärlig i mina tankar och funderingar. Jag gillar, sedan tidigare, Loréals produkter och använder frenetiskt ett av deras hårspray och en fantastiskt dryg inpackning för håret. 

Denna vecka ligger fokus på en specifik produkt av dessa. Just denna produkt passar ypperligt just nu då jag känner mig lite hängig, har ont i halsen och då den där september tog allt vad fräsch och solkysst hy heter, med sig i fallet (ha!). Mer om produkten kommer senare. Fotade lite före- och efterbilder nu på morgonen; Nyvaken, osminkad och halsond. Kan meddela att det definitivt är "Special Edition" på bilder av denna sort. Med tanken om att "Den som inte syns finns inte" ? Kan ni gissa er till vilken produkt som är först ut? Häng på! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback