Stäng
RSS 2.0

1 september / Att välja det man kan?

 
 
 
 
 
 
 
 
Igår var det ett år sedan. Ett år sedan det dracks champange, skrattades och dansades i Rättvik. Ett helt år sedan de sa Ja: Då vi skålade som aldrig förr, natten igenom. Det åts trerätters, lektes och hotellmystes med hela släkten. ÅH. För ett år sedan var det fortfarande sommar i min kropp. Vi hade precis vaknat upp till hotellfrukost efter två nätters festande och hade hela två veckor vid Medelhavet framför oss. Idag ligger det bakom, och nog är inte bakfylla ett faktum denna arbetarmåndag? Ha. Som tur är. Lyssnar just nu på tal ifrån Almedalen. Som för att ha möjligheten att välja? Sommaren är liksom förbi. Den kan jag inte välja längre. Därmed väljer jag att sätta mig in i det jag ännu kan påverka? Ungefär. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback