Stäng
RSS 2.0

30 mars / 'Vill ni veta hemligheten?'

. Pink - Pink - Pink .

Nu vet jag hennes hemlighet - "Vart fasen är hon?" 
Att åka till en storstad som London och missa en butik som Victorias Secret finns inte med på min världskarta. Säkerligen inte på de flesta andra tjejers heller? Enligt mig är detta märke inte överskattat någonstans. Av min erfarenhet har både underkläderna och badkläderna grym kvalité och superfin passform. Min favoritmodell på trosor är 'Very Sexy; Cheeky Panty" - supersköna, osynliga kanter & skär rumpan på ett fint sätt. 

När jag travade in på Victorias Secret på New Bond street möttes jag av fyra våningar perfektion - Hej&hå. Dessutom var personalen supertrevlig och väldigt hjälpsam, vilket jag tycker är ganska ovanligt i större butiker i storstäder. På exempelvis Zara i Stockholm får man nästan vara tacksam om expiditen i kassan orkar säga hej. He! Och för er som skall besöka London & precis som jag, inte tänker missa Victorias Secret, kommer här en gudie: Den största butiken ligger på New Bond Street, en tvärgata till Bond Street. Bond Street ligger precis i anslutning till Oxford Street, där du hittar precis alla butiker du kan tänka dig (New Look, Zara, Behrska, River Island, Forever 21, Pull&Bear, Mango - you name it!). Så, när man travar ner för Oxford blir denna gata slutligen "Bond Street". Fortsätt då tills du tills du ser "New Bond Street" (på din högra sida, om du går ifrån Primark!). Du skall du se en stor svart skyld med vit text på vänster gavel - ta höger och fortsätt ner ca 100m (du kommer korsa ett litet övergångsställe) så skådar du butiken på din högra sida. Jätte enkelt att missa då den ligger på en tvärgata, men den ligger verkligen nära alla andra butiker och är enkel att hitta till. Tunnelbanestationen "Bond Street" ligger även väldigt nära. Så att åka dit och därifrån ta sig till fots är smidigt. 

Den rosa enkelheten ovan är dock inte ifrån VS utan ifrån Pull&Bear. Tänkte matcha den till vita jeans och höga klackar, stilrena smycken och solbrun hy. Även till mina Levi´s shorts eller vita kort-kort - en enkelhet som infinner sig under det ack så trist "bra att ha?" - Säkerligen med vita spetskragar & håraccessoarer? Ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback