Stäng
RSS 2.0

10 juli / 'Jag ska bli som ni' .











 
 


 
I lördags bjöds cirka sextio personer på en underbar eftermiddag, kväll och natt hos min mans morbror & fru. Sextio personer för femkamp, alkohol, snacks och en, två, hundra bitar mat och snacks? Ha. Skratt och stoj ("att lyckas fånga ögonblicken under irländs-julafton" ser ni ovan), grill och snacks, gittarr med allsång, solo och så en massa dans på det. Jag avundas de människorna, de fina paret som idag kan tilläggas som släkt? Nätt och jämt. Att man tar sig för och bjuder hem så många i ett 'det ordnar sig' - sån vill jag vara. För det gör det ju, det ordnar sig alltid. Det ordnar sig och blir alltid en grym kväll med dem - fantastiskt fina människor.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

Härliga bilder

Svar: Åh tack så mycket!
idaacarleborn.blogg.se

2013-07-10 @ 19:57:48
URL: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback