Stäng
RSS 2.0

21 september / Något viktigt.

När jag startade den här bloggen ville jag skriva något viktigt, vara lite annorlunda. Så blev det nog aldrig. Jag skulle kunna fylla bloggen till ett djup ni säkerligen inte vill dyka ner i, ändå låter jag er enbart vada i ytvattnet? Ha. Oftast börjar jag ett inlägg i ingenstans. Jag bara skriver utan att själv riktigt förstå vad, för att publicera något fullkomligt ovettigt samt oplanerat från mitt inre. Då ironiskt och lite ytligt? Egentligen undrar jag vad jag vill publicera, hur jag vill framstå. På Cypern önskar jag att jag vågat fråga om jag fick fota olika kvinnor från bröstet och ned för att publicera mångfalden för er. Det intresserar mig så jäkla mycket. Ytligt & väldigt djupt på en och samma gång. Egentligen tycker jag att det är på stranden vi alla borde sträcka på oss och känna oss som snyggast, då det är där man inser att ingen, absolut ingen, är perfekt. Man skymtar en snygg mage, men också en ful rumpa på en och samma kropp. Super fint hår, men en betydligt sämre hy. Man under att varenda kvinna har en och annan bristning, kurva, skråma & vise versa. Då oftast värre än det man själv nojar över. Ja. Kanske är det vad jag vill skriva denna kväll - något viktigt? När jag startade detta inlägg hade jag i vanlig ordning ingen aning. Nu vet jag. Imorgon ska jag köra så kallad ytlig shopping med min bästa vän, lite fest med mina andra bästa vänner & vara ledig till och med tisdag eftermiddag. Jag ska nog finnas för er också. Bättre än dessa gångna arbetsdagar på mitt Goa jobb. JA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback