Stäng
RSS 2.0

23maj // 'Hon kan prata hon'



Antingen kan man köra en negativ betingad 'Gooood morgon Upplandsväsby' (en Ove) eller en enkel 'Morning sunshines'. Jag kan inte rikigt bestämma mig, men är inte den sista en aning mainstream i denna så kallade 'bloggvärld'? Ni får själva välja. Solen skiner åtminstone på mig idag & jag inväntar de där 22 utlovade graderna i kombination med sol. Dock med ett sting av oro inför den redan så omtalade lördagen som nu förväntas regna bort. Ber för allt i världen till de där vädergudarna med ett 'snälla söta rara' som så fint infann sig i den där låten jag skrev för femtioelva år sedan. Och tänkte du precis 'vad pratar damen om' så ska jag tvärt avrunda med ett; Vi ses senare. Med lite läskande hängbilder för er som har lektion? Möjligt.

Trackback