Stäng
RSS 2.0

26juni // 'Det åkte av' ?







'God blessed the broken road, that lead me straight to you',

Har fortfarande inte lyckats ta tag i det där "sommarmåsten enligt mig" inlägget, men ska.
Kan tills vidare understryka att något liknande jackan ovan (bilderna ger den inte riktigt rättvisa) stod på min lista. Är så otroligt trött på s.k cardigans, tröjor som i min värld drar ner vilken festlig outfit som helst till vardagsnivå vid första anblicken. Men ta inte så hårt på mina tankar - 'det är bara jag'.
Ser ni förresten att håret åkt av några centimeter? Jag tänkte väl det. Värker väl lite i mitt flickehjärta. Ha!

Kommentarer
Postat av: K

Var är den från ? Jätte fin:)

2012-06-26 @ 21:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback