Stäng
RSS 2.0

22juni // Ahlgrensbilar i näsan.























Middag, kransfix, lekar och därtill en jäkla massa skratt - vi hade det minst sagt bra hos Ida.
Tänk att lite gröna grodor och Ahlgrensbilar i näsan kan vara så roligt för några unga damer. Ja, ni hör ju själva. Hann även med mannen, min käraste och en väldigt god vän på kvällskvisten & avrundade därmed denna vackra dag på bästa sätt. Utan att tveka kan jag dra till med uttrycket "bästa midsommaraftonen på en herrans massa år". För visst är det väl som sådan att jag faktiskt inte minns senast den var såhär lyckad rakt igenom. Tänk att man kan ha så fina vänner - så fina på både in och utsidan. Jag må vara lyckligt lottad. Det kan ni nog avläsa från bilderna ovan, vilka jag kallar 'ett smakprov' då jag utlovat ett album på den där FB samt har mycket kvar att ge. 'Vi ses när natten blir till dag'. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback