Stäng
RSS 2.0

1juli // 'Gick hem med han jag kom med'






















'Åt & drack, sjöng & skrattade, lekte och hann med det obligatoriska gråtandet några gånger om' .
Det var ett mycket lyckat samt helt otroligt vackert bröllop igår där kärlek hängde i luften natten igenom. Mellan mängderna av god mat, desserter och vin var det inslag av sång, visor, pussar och utmananingar ett flertal gånger - och jag bara njöt. De riktiga go-bitarna fångade jag inte i bilder då jag var i full färd med att leva för studen. Och jag höll mig nog till ett flertal av reglerna för kvällen - som 'låt inte maten tysta mun & gå hem med samma person som du kom hit med'. Ha! Nog fick detta mig att vilja gifta mig en dag. En dag om många herrans år, men då jag fortfarande inte förfallit helt och hållet. Det är min egen regel. Och om jag håller mig till denna lika fint som gårdagens återstår kanske att se. 

Ps. Jag ska sluta vara värdelös på att blogga. Men kombinationen arbete, öva sång, fixa inför bröllop, avsaknad av dator samt appen blogg.se ur funktion har inte varit någon fin kombination de senaste veckorna. Skärpning!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin ;)

2012-07-01 @ 14:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback