Stäng
RSS 2.0

26 december / Fröken hemmakär;















"A piece of me" - kanske är det vad man kan kalla allt detta. Åtminstone är det en bråkdel av mitt rum. Så fjuttigt? Att säga rum när man i själva verket skulle kunna ha en alldeles egen lägenhet. Ha! Men faktum är att jag trivs så fint hemma hos mamma och pappa, då inte enbart på grund av att jag nu kan spara en massa pengar, utan också för att jag älskar dem så oerhört. Det är just i dessa mellanlandningar mellan jobb, vänner, pojkvän, träningar, handel - ja, vardagen, som vi kan umgås. Och bodde jag inte här, när skulle vi då finna tid för varandra? Kan hända att jag stannar ett år eller två till under samma tak som de. Som för att signera med 'fröken hemmakär' .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback