Stäng
RSS 2.0

21augusti // Allergisk?

Livet springer ifrån mig lite. Och medan solkräm & diverse packprylar vilar sött på min säng, vilar jag upp mig i biosalongen framför en förhoppningsvis bra film. Har så mycket att ta itu med just nu, därav mitt dåliga bloggande. Skulle vilja visa er mina nya jeans från JC, en kort jacka från Bikbok & en läcker topp från, ännu en gång, JC. Dessa saker får dock vänta en sekund och i stressandets hetta frågar jag er om råd. Vill ni, från Cypern, ha många "slarviga" iPhone updates eller några vettiga inlägg med system bilder? Det är upp till er damer och herrar. Själv är jag egentligen allergisk mot inlägg som mina senaste. "Men med lite allergimedicin så?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback