Stäng
RSS 2.0

11augusti // Överviktig?



Linnet med öppen rygg provades. Det ska nog passa när ryggen själv inte längre är vinterblek. För tro det eller ej, man blir inget brun inne på JC. Konstigt nog? Ha. Skall sätta mig och skriva ihop en lista över outfits för varje kväll på Cypern. Och hörde jag precis någon skratta kan jag skratta med er för visst är gränsen mellan fjantigt och smart bra hårfin ibland? Kul grej tycker jag själv. Kul grej och troligtvis en gnutta smart? För kanske bidrar det till min första flygresa utan övervikt? Utan övervikt i väskan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv gärna vad du ska ha med dig!! :) ska nämligen till spanien nästa vecka, inspiration skulle vara bra!! ;)

Svar: Kan jag absolut göra :) Ska knåpa ihop ett inlägg med det viktigaste. Kommer troligtvis upp imorgon om inte förr, håll utkik!
idaacarleborn.blogg.se

2012-08-13 @ 19:03:14
Postat av: Anonym

Skriv gärna vad du ska ha med dig!! :) ska nämligen till spanien nästa vecka, inspiration skulle vara bra!! ;)

2012-08-13 @ 19:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback