Stäng
RSS 2.0

23 april / Dress to impress.



Slänger upp en bild på en gammal kär vän, en skolavslutningsklänning, något jag svettats i både i Greklandet och på Cypern, något som sitter som en smäck men som inte är vad jag söker denna kväll. Letar nämligen klänning under rubriken ovan vilket var lättare sagt än gjort. Vad ska jag ta mig till? Tänk att detta förbrila letande plötligt kan förstoras upp och kännas som ett världsproblem. Ha, stört löjligt? Och samtidigt så viktigt just i detta nu. Ni skall om cirkus en vecka få veta vad denna, ännu inte hittade skönhet, skall användas till. När jag hittar den, för det ska jag? Ikväll hinner jag inte riktigt med mig själv - imorgon väntar ett smaskigt inlägg på något hälsosamt, nybakat, på er strax efter 07 - stay tuned! Fina ni. 

Kommentarer
Postat av: Sandra SG

så fin blogg du har! super söt klänning!

Svar: Tack så jätte mycket :)) Söt du är!
idaacarleborn.blogg.se

2013-04-23 @ 23:18:14
URL: http://sategu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback