Stäng
RSS 2.0

17 mars / "Det är sant som de säger"

Hola Taurito, hej livet. Jag tror att det kan vara allt jag behöver, ett stycke sol och en bikini, för att känna den där genuina glädjen igen. Den där som gör att man ler för "ingenting" medan man gör "ingenting". Har legat i solen tillsammans med min gamla Mp3 som för att koppla bort allt vad omvärlden heter. Läst bok, sett min man i ögonen, levt. Hittills verkar det även som om sägnen är sann. Ryktena om att "Solen alltid skiner vid Puerto Rico". Amen, halleluja och tusen tack kära Gud. Imorgon skall vi till Puerto de Mogan som vi läst så mycket fint om. Det skall tydligen vara hur vackert som helst. Upp till bevis, med förhoppningar om att även det är en ren sanning. Vi ses. Mer på idaacarleborn @ instragram 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback