Stäng
RSS 2.0

7 april / Sommarfavorit & IBS.



 
Startar denna tisdag med, bland annat, denna tallrik gröt till frukost. Efterlängtad och världsgod! Kombinationen av gröt, chokladsmak och jordgubbar till kaffe slår det mesta. Ja, tråkigt nog varenda frukostbuffé, häromkring, som jag kan tänka mig. Ha! Jag vill helst av allt ha min gröt till frukost, punkt. Ni med IBS vet vad jag talar om? Utan rutiner fallerar allting och det kunde vi ju, minst sagt, se på senaste semesterresa när fröken göken hamnade på spanska akutmottagningen. Mindre kul! He. Och med smak av sommar välkomnar jag nu min sista dag som tjugoett och tar tag i livets "måsten" innan arbetet. Vi ses för mer! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback