Stäng
RSS 2.0

6 april / Vargtimman.

 
 
 
Skulle fota några nya inköp samt lite påskfavoriter. Dock hann solen lägga sig bakom husen och jag väljer att invänta dess uppvaknande innan kameran får arbeta igen. Därmed får ni lite sol ifrån föregående resa. 

Jag valde också att vara lite 2015. Tänkte vara bjussig och dela tankar. Det är ju så trendigt menar jag? Ha. Jag skrev ett inlägg med paus för tvtittande och hann däremellan få vargtimman för vad jag just skrivit. Då jag inte hade hunnit publicera ännu tryckte jag på underrubriken "spara som utkast" och låter nu solen ifrån Amadores vackra beach lysa upp en kall aprilkväll, en helt ovanlig måndag. En röd måndag som tycks varit söndag. Där "man" är ledig, men sällan tillhör de där "man"  då man arbetar inom handels. Ha! Istället kickade jag ASS på jobbet; med 100% ob och ledig eftermiddag. Två ting som är totalt i motsats mot att vara sådär 2015 då jag precis lät dem belysas ur positiv aspekt? He. Nu tänker jag krypa ner i sängen, dra täcket upp till öronen, ta ett djupt andetag och sova sött. Åtta timmar skönhetssömn står på schemat innan det skall kickas igen. Dock utan ob och ledig eftermiddag! "Som för att rädda den situation som spårat ur?" Ps. Vad tycker ni om mer välskrivna inlägg om specifika ämnen? Om tankar, åsikter eller "problem"? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback