Stäng
RSS 2.0

16maj // Den där Bosse.



Ägnade igårdagen med min fina mamma.
Vi körde på shopping, mat i vårsolen & glass på Bosses. Kunde inte riktigt komma på ett bättre sätt att spendera min lediga dag på. Dessutom hittade jag ett par klackar som jag tänkte slänga upp här lite senare. Vi ses då!

Ps. Idag är det ett helt jäkla år sedan jag skrev upp (och imorgon ett år sedan jag stod där med kortet i hand). Ryser genom hela kroppen när jag tänker på det. För just nu, för precis ett år sedan var jag världens mest nervösa tjej med tanken 'Jag måste klara det här' ekandes i huvudet. Och visst var lyckan total när jag 11.00 studsade ut genom dörren med lappen 'godkänd' i handen för att visa pappsen. Damn! Och en minut senare ställde jag om på noll för att tagga uppkörning - ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback