Stäng
RSS 2.0

31juli // En hemlighet kvar;



Jag skulle kunna starta upp med en stor ursäkt för min ogiltiga frånvaro, men tillsammans med rädslan för att det skulle kunna sluta i en sämre novell, lyfter jag endast pennan för att genast lägga tillbaka den igen, utan ett ynka ord skrivet. Mitt liv har rullat likt ett hamsterhjul medan jag arbetat, träffat mina närmsta, besökt liseberg samt druckit några glas för mycket på den där gatan i storstaden. Ha! Och nu startar tösen upp med en inte så genomarbetad samt osminkad bild på sitt eget jag? Vilken dunder start mina damer och herrar. Och med denna dunderstart följer också en av två sköna händelser i mitt liv, den ena vilken jag behåller för mig själv sådär en vecka till medans jag avslöjar att Cypern väntar på mig denna bleka och ack så kalla, svenska sommar. Vad sägs om lite sandstrand, drinkar & solbrun hy här i bloggen inom några veckor? I mina öron låter det så fint det bara kan. Agree? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback