Stäng
RSS 2.0

23februari // TILL SALU



Köpte ett par nya av dessa igår och är så lättad över att ha ett par i mina ägor då de är mina absoluta favoriter. Har haft ett par för länge sedan i strl 25 och köpte till hösten dessa ovan. Dock köpte jag dem då i en strl för stor nämligen strl 26 och har därför knappt använt dem överhuvutaget (kanske 4-5ggr), samt endast tvättat dem 1-2ggr. De ser alltså helt oanvända ut och jag tänkte med tanke på att de är för stora för mig höra om någon av er är intresserad av dessa underbara jeans (innan jag eventuellt lägger upp dem till försäljning på tradera etc)? Skriv i så fall en kommentar nedan eller maila mig på [email protected] (kan även maila tydligare bilder vid begäran).

De ser som sagt oanvända ut, vilket de näst intill är.
Köpta på Bikbok för 499kr och är av märket Never Denim vid namn 'Higher'.
Går precis över naveln (åtminstone min som jag anser sitta ganska normalhögt, ha!), stretchiga och så stuprör det kan bli.
Haha. Märks det att de är mina favoriter?

PS. Rumpan ingår ej - så oroa er inte!


Kommentarer
Postat av: Alice

Påtal om kläder, var brukar du köpa dina kläder? Jättefina kläder har du!

2012-02-26 @ 19:06:42
Postat av: SVAR av idaacarleborn

Tack så hemskt mycket :)!

Jag brukar variera mig ganska mycket, dock är Bikbok min stora favorit då jag tycker att de lyckas pricka in min stil ganska bra :) Söta blusar, virkat, transparent,färg, skyhöga jeans och bra priser. I övrigt handlar jag lite överallt. Tycker om att köpa sådant man inte sett på någon annan. Ibland kan det hända att jag plockar åt mig något konstigt på Lindex, Kapalh, New Yorker etc, även om det inte vanligtvis är affärer jag föredrar i helhet. Utöver detta kikar jag ofta in på vanliga butiker som H&M, Vila, Monki & Ginatricot. De har överlag fina saker :) Svårt att ringa in, men hoppas du fick någorlunda svar!

2012-02-26 @ 21:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback