Stäng
RSS 2.0

28april // Studentklänning.



Har gjort det igen, beställt en studentklänning.
Detta betyder såklart inte att jag ska gå med dubbla lager på studenten.
Nej, den första jag beställde var super vacker men cream färgad vilket inte riktigt faller
mig i smaken då mössan är kritvit. Därför har jag idag gjort ett nytt försök i hopp om att detta
nu skall bli rätt (perfekt). Tänker som ni säkert förstår inte lägga upp en bild på den då jag är en rätt
hemlighetsfull liten dam - men jag kan skvallra om att den är vit! Ha! Något ni säkert räknade ut var 99% säkert.Den är åtminstone vit - ej figursydd - över knäna & dyker, om den passar, upp här åttonde juni. Det är nära nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback