Stäng
RSS 2.0

24april // För dig som älskar frukost;



// Bananomelett med kanel & jordgubbar //
Lät mig inspireras av en vacker bloggare och testade därmed 'Bananomelett'/pannkaka till frukost.
Det var riktigt gott & påminde, kryddad med kanel, lite om bananpaj. Detta kommer jag absolut lägga till på frukosttoppen & varva med mina vanliga favoriter så som gröt, yoghurt & smothie av alla dess slag. Dessutom kan man ju enkelt varva vad man äter till omeletten vilket ökar variationen en smula. Älskar matnyheter. Kanske borde matblogga istället? Ha! Skulle enkelt kunna bli en väldigt ensidig historia då jag ofta får dille på olika rätter.


Kommentarer
Postat av: johanna

Kan du inte lägga ut receptet? Please:)

2012-04-24 @ 23:04:54
Postat av: Idaacarleborn.blogg.se

Jo givetvis kan jag göra det :) Håll utkik!

2012-04-25 @ 08:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback