Stäng
RSS 2.0

24maj // skäms







Har varit flummig idag och skrattat mest hela tiden.
Och inte försvann det heller, nej. Fortsatte vid matbordet, när jag körde bil och allt det där.
Kände att jag var en aning klantigare än vanligt dagen till ära och även om jag hade det på känn så fanns det behov av att bekräfta det? Jag lyckades nämnligen radera alla bilder i pappas kamera. Ja, cirkus 300 värdefulla bilder. Och visst skrattade jag efteråt trots att jag skämdes. Slog till med skämtet; Härligt! Nu finns det plats för ännu fler bilder på mig, gjorde jag också. Men det mina vänner är då inget jag kan rekommendera.
Ovan ser ni alla bilder som nu finns i pappas kamera.
Fy skäms Ida.


Kommentarer
Postat av: Linnea

vad brun du är snyggfia!

2011-05-25 @ 10:20:48
URL: http://linneaacarleborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback