Stäng
RSS 2.0

6juni // Uppskatta varandra


        


Bilder: från en del av min surprise på vår ett års dag 2010
                                                                     
När min man steg upp tidigt för att jobba möttes han av en söt liten kärleksförklaring i badrummet. En ganska bra start på dagen om jag får säga det själv. Och när han sedan arbetade häcken av sig på BT gjorde jag det på hemmaplan. Sedan smög jag hem till honom innan han slutat och fyllde hans rum med rosenblad lagda i olika mönster, present, kort och bakverk för att sedan gömma mig bakom dörren till hans rum. Så när han senare på dagen störtade in där trött och svettig efter en jobbdag hoppade jag fram i ett 'Hallå älskling' med ett stort leende på läpparna. Han var nog rätt chockad samtidigt som han antagligen blivit van vid sånthär romantiskt trams under åren vi delat. Men jag tänker då inte sluta, det är sån jag är & jag tycker att man skall visa att man uppskattar varandra lite extra ibland. Kvällen avslutades med bio, en del av mitt lilla surprise maraton. Sedan var det slut på överraskningar och vi somnade sött i min säng. Dock satt den där häcken jag trodde att jag jobbat av mig under dagen fortfarande kvar. Snoopet? HA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback