Stäng
RSS 2.0

29augusti // Ordet 'lovar'



Inte så aktiv - kanske är det vad man kan kalla mig?

Frågan är vad jag egentligen är aktiv i?
Inte rör jag på mig även om jag borde, inte pluggar jag ordentligt heller & skriver för er? Ja, det ska vi väl inte tala om. Dock är det faktiskt så att jag ängnat en del av denna måndagskväll, "sista måndagsklubben för säsongen kvällen", till en av dessa saker, nämnligen företagsekonomi. Kräks upp lite galla när jag tänker på hur hemskt det faktiskt låter, men kommer förhoppningsvis att möta en utvilad och nykter tjej i spegeln imorgon och tänka att 'oavsett hur provet går försökte jag åtminstone'. För enbart det faktum att jag faktiskt tänkt klart och prioriterat det som är viktigt känns som en rejäl vinst. Därefter kan företagsekonomi slänga sig i väggen för en stund.

PS. Jag tänker inte använda mig av ordet 'lovar', men min tanke är att jag ska bättra mig angående skrivandet och dessutom visa er vad jag plockat ut på JC, slösas otaliga pengar på den senaste veckan & tro det eller ej, fyndat! Vi ses imorgon, bakfulla, utvilade eller enbart trötta? På livet eller företagsekonomi? Jag väljer det sistnämnda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback