Stäng
RSS 2.0

26mars // Modevisning





Min dag imorgon, en helt vanlig tisdag? Shoot;
Har visst glömt en liten detalj här i bloggen, en minimal grej som nu är försent att köpa biljetter till - ursäkta!
Imorgon ska nämligen jag, tillsammans med 55 andra 'modeller' (för en dag. Ha!) gå en visning i stadens lilla galleria. I stort sett alla butiket medverkar, vilket medför att det blir stor variation på kläder & dylikt. Dessutom skall en väldigt skön dam stå för underhållning i form av showande och sång med hög kapacitet. Kommer nog bli toppen kan jag tro. Publiken som består av de över 18 år kommer att serveras allt detta i kombination med drickbart & en bit mat. Låter väl trevligt va? Själv ska jag (helt oväntat!) visa två outfits från JC, då en jeans och en mer partyliknande, färgsprakande sak. Dessutom har jag fått äran att bli sminkad på Kicks innan. Vet inte riktigt vad som väntar mig, men jag hoppas att det kan falla mig i smaken, även om det inte är det viktiga. Vad allt detta resulterar i återstår att se. Tills dess kanske en och annan nysminkad tjej dyker upp här.Den som håller sig uppdaterad märker?

PS. Ska även gå i skor från den nyöppnade butiken "Magniffico" där skorna ovan kommer ifrån.
Inhandlade dem som en helt okej vardagssko. Lagom klack & fräsh brun färg. Det duger till damen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback