Stäng
RSS 2.0

21maj // askungen



Vad är väl en bal på slottet?
Den kan ju vara alldeles urtrist och tråkig.

Det var så otroligt vackert.
På armarna ställde sig håret och i halsen knöts en stor knut.
Tänk att jag kommer få bära en sådan klänning nästa år. Tanken gör mig både lycklig och stressad.
För en bal i storstaden medför att jag måste välja ut en klänning till hösten då det finns speciella regler.
Hur sjutton skall fröken, som trots att ha sett så många klänningar utan att vilja ha någon, någonsin kunna hitta den där som får henne att tappa hakan var gång hon ser den? Jag vill känna känslan av att oavsett vad alla hundra andra tjejer har för klänning, så tycker jag att min är finast.

Och visst, skratta ni.
Jag vet nog att jag är en drömmare.


Kommentarer
Postat av: Linnea

jag saknar dig snygging!

2011-05-23 @ 21:38:33
URL: http://linneaacarleborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback