Stäng
RSS 2.0

1 januari / New Years Eve .

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Prick klockan arton och trettio ramlade vi inte in genom dörren eftersom vi åkte fel, men strax därefter, var så säkra. Ha! Det vankades trerätters intill en folkmassa, lite snyggare än vanligt och efter mat på mat, sång på sång och ett och annat "skål"  gick vi bokstavligt talat in i dimman för att dansa in det nya året tillsammans med den folkmassa som senare spatserade in för fest. "Maskerad" var temat för kvällen (efter middagsbjudningen) och alla hade förstått saken rätt. Inga konstiga dräkter eller utspökade ansikten med andra ord, utan vackra masker av olika slag (se föregående inlägg). Dock valde jag att gömma undan min stora kärlek innan festen drog igång. "Gömde hon undan sin pojkvän för att fritt kunna dansa sig genom natten med andra" tänker Ni nu, utom er av irritation och med hakan i golvet och en panna som liknar en söndersolad tant? Ha. Givetvis talas det om kameran som ligger mig alldeles för varmt om hjärtat för att riskera att agera trasig. Den där pojkvännen, han var säkerligen trasig nog denna nyårdag. Ha! Dock något billigare att reparera. Jag hoppas att ni hade en fantastisk nyårsafton och start på det nya året. Let's go! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback