Stäng
RSS 2.0

8 januari / Till min förskräckelse?

 
När jag mötte damen i spegeln igår fick jag ren och skör panik. Det fanns endast en åtgärd att ta till och jag klickade mig snabbt in på min salongs hemsida och bokade in mig hos min frisör. "Klippning 30 minuter", check och efter dagens 60 var jag slutligen klar. Ett flertal centimeter fick, till min förskräckelse, lov att falla till golvet men efter en dos sunt förnuft kan jag känna att det var det enda rätta. Nu är topparna äntligen jämna vilket är svårt att se på bilderna då håret är rester av dagens lockar. Nu tänker jag, i ett alldeles för stort linne, mysa ner mig med kvällsfika framför "Ogifta par - en film som skiljer sig"  och försöka att inte, hejdlöst, kränga alltsammans utanför munnen mellan skratten. He! Gjorde en version av tonfiskbiffar till lunch denna dag. Mycket enkelt, gott och kul variation. Receptet kommer imorgon. Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback