Stäng
RSS 2.0

4 januari / Jättebebis på flykt?



Sveriges vinterland fortsätter att leverera strålande sol & några ynka minus medan vi glider ner för backarna, hänger på After-ski och spelar spel på spel. Det där med att umgås, femton personer, dygnet runt utan att vettigt wi-fi genererar yatzymaraton, Alias och en hel del skratt, till min förtjusning såklart.

Och jag skulle ljuga om jag inte tillade att det inte finns en gång på året då jag känner mig så oattraktiv som under dessa vistelser i fjällen och skidbackarna. Fullt påpälsad, aktiv och i frisk luft och jag känner mig som en jättebebis på flykt? Ha. Tackar gudarna för sol och en hel del annat och njuter. När jag kommer hem ska jag längta till sommaren. Tills dess; Mer av det där åkandet, speladet och kommande After-ski. (PS årskrönikan blev, till min förskräckelse, fel på och publicerades inte...Den kommer på hemmaplan). Vi ses! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback