Stäng
RSS 2.0

23 januari / VTF?




Och tänkte du precis "det heter inte VTF. Det heter WTF" så tänker jag precis just "WTF", då med ett stort frågetecken och ett antal utropstecken. För då förstår jag att du inte lyssnar på den absolut mest fantastiska poddcasten, Fredagspodden. Bara en sådan sak?  Ha. Vaknade upp till en helt ledig fredag som innehåller bland annat en date med en fantastisk tjej, kvalitetstid delux och en mysig kväll. När jag dessutom insåg att det är just fredag, vilket innebär ett nytt avsnitt av "Fredagspodden" blev jag extra glad. 15 min morgonyoga, frukost till fredagspodden och diverse fixande - Toppenstar. "Ett vargtimmesfritt inlägg utan krusiduller, VTF" . 

Kommentarer
Postat av: LIENE

Tack så mycket :)

Frukosten ser god ut!

2015-01-24 @ 11:48:32
URL: http://liene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback