Stäng
RSS 2.0

14 januari / Variation baby.





Wow - variation baby, variation. Tänkte variera mig nu under ett par veckor och köra vad som helst till frukost bara det inte är just havregrynsgröt. Omelett, pannkakor, smoothies, yoghurt, chiapudding, toasts, ägg i alla dess fomer eller som här, chokladkvarg, olika frön, bär, nötsmör och riskaka med koktägg samt  klyftor av apelsin och grapefrukt - Nom! Det är så lätt att man kör på med samma lika och fungerar det så fungerar det, men lite variation skadar inte direkt. Även kul att hitta nya kombinationer och utforska. Kanske hittar jag en ny favoritfrukost (inte troligt alls...ha!). 

Just nu är jag så trött så trött. Mörkret på morgonen får mig att vilja sova den där extra kvarten (läs: timmen!) vilket inte alls är likt mig. Idag lyser dock solen och det gör mig glad, där jag sitter framför tv:n invirad i en varm filt, mysandes. Nu skall jag dock försöka fånga dagens sista lediga timmar innan jobbet skriker för full hals. Ett tidsinställt inlägg kommer upp under dagen. Vi ses!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback