Stäng
RSS 2.0

12 januari / En nyhet.


I början av hösten köpte jag mitt andra par vida byxor, ett par svarta. Dock har jag knappt använt dem på grund av brist på toppar att matcha dem med. Enligt mig är en tajt crop top det mest optimala och igår hittade jag äntligen två sådana som föll mig i smaken. Den ena ser ni på mittenbilden ovan. Det är otydligt på bild, men den är ribbad, sitter tajt och är även superskön. Kommer främst att matcha den enligt ovan men även till exempelvis Levi's 501 shorts till sommaren, figursydd kjol samt vanliga, svarta, höga byxor. Perfekt basplagg som fungerar i många olika kombinationer. Tycker även att det är otroligt snyggt att köra helsvart (se vänster bild) samt en svart hatt till. Får väl hålla lite på det tills asfalten kikar fram på riktigt dock. Annars har jag nog både dyngsura och trasiga byxor...Och brutna ben? He. SÅ otroligt halt ute. Nästan så att man kan ta fram skridskorna och åka till arbetet. 

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vart är byxorna ifrån? :)

2015-12-27 @ 18:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback