Stäng
RSS 2.0

27 februari / Världens bästa idé?





Jag tänkte...
Ja, det gjorde jag faktiskt. Flera gånger om. Jag tänkte blogga i veckan. Jag skrev några inlägg som jag aldrig publicerade. Så dumt? Som om det skulle spela någon roll nu? Som om jag skall släta över min frånvaro i inlägg ni inte kunnat läsa? Det fungerar väl inte rikigt så? På samma sätt som jag skulle, skulle jag även varit ledig på söndag, slutat tidigt idag. Det var också bara en tanke, en tanke som senare gick och omvadlades till sex stängningar och jobb hela helgen. Ledigheten får vänta och kanske är det mödan värt som det ser ut nu? Jag hoppas det. Ha! Ni skall få veta mer senare. Längtar också efter den där förändringen som väntar. Kryptiska ord, i vanlig ordning, som också skall redas ut inom en snar framtid. 

Just nu sitter jag enligt bilderna ovan, med chiapudding, topping delux och kokt ägg. Äter, myser och lyssnar, som ni säkerligen vet vid det här laget, på fantastiska Fredagspodden med Hannah och Amanda. Det absolut bästa sättet att starta en fredagsmorgon, en jobbhelg - Ja, vad nu denna fredag nu må vara. Det spelar liksom ingen roll. Saker som fredagspodden, chiapudding och mys är alltid en bra idé tänker jag. En tanke jag inte bara tänkte utan också gjorde. Något att bära med sig framöver här också kanske? Det skall jag snart. På riktigt den här gången...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback