Stäng
RSS 2.0

3 september / Borttappad & ensam?

 
 
Borttappad och ensam? Jag talar givetvis om rösten som under natten gick bort sig samt statusen just nu: Med nylagad middag, tända ljus och favoritprogram på tablån. Jag älskar sällskap, missta mig inte nu men just ikväll kändes det så fantastiskt att få komma hem till ett tyst och tomt hus. Att få sminka av sig, klä av sig - laga favoritmat i underkläder och inta soffan med en djup suck av njutning, lättnad? Me, Myself & I - ibland är det precis vad man behöver? I detta fallet var 'man', jag. Nu tänker jag fortsätta i min anda. Plocka fram lite snacks och kolla dubbelavsnitt av en favorit. Sa hejdå till lite hår igår också vilket ni kan skymta ovan. Dock är detta kvällens ruffs och inte gårdagens nyhet. He! Lite som om jag blivit överkörd av ett tåg denna onsdagkväll. Ett jäkla litet tåg kanske, men still. 'Säger ett hest: Hej höst utan röst?'  Vi ses. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback