Stäng
RSS 2.0

21 september / Tagen på sängen?


Top - H&M / Ankelchinos - Asos / Bälte - Primark 

"Ta mig med storm" - Orden som låter så härliga när man lyssnar på dem? Jag tror bestämt att jag skrev dessa fyra små ord här, någon gång, för några veckor sedan. Jag kan dra mig till minnes att jag syftade på september och den så kallade hösten. Vad jag inte syftade på var sjukdom, en dubbelsidig lunginflammation ifrån helvetet och sjukhusbesök delux. Någonstans i kommunikationen tycks det alltså gått lite snett då det sistnämnda var precis vad jag slutligen fick. Istället för att bli tagen med storm blev jag alltså tagen på sängen? Då i en otroligt oskön bemärkelse. Ha! Nu är det dock slut på tablettknaprande, igång med vardag, rutiner och ett "Hej igen Bloggen". Jag håller alla de tummar och tår jag har för att turen nu vänder och tar med mig på en tur åt motsatt håll. Nog är jag för skrockfull för att skriva samma små ord återigen, men ni vet vad jag menar. "Under tystnad och med tankeöverföring avslutar jag nu..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback