Stäng
RSS 2.0

11 september / Höstens måsten;


Idag skulle jag spatserat i huvudstaden hand i hand med min kärlek. Låtit klackar smattra mot kullersten, kisat mot solen, smaskat lunch på något fräscht ställe och dragit kortet för diverse höstmåsten. Istället får jag sätta ihop de där höstmåstena i ett kollage för er och fortsätta fantisera fram till oktober. Ha! Detta är dock inspiration. Jag skall inte köpa en väska ifrån Chanel utan pekar här på stilen jag i höst vill köra på. Hatt, kappa och ett par stövlar i skinn. Överlever man ens utan det? He. Längtar också efter att få plocka fram min väst i fuskpäls och att köpa en enkel, v-ringad, cardigan i kashmir. När man har arbetskläder och inte hinner använda så mycket av det man äger får man satsa på de där plaggen man faktiskt har användning för, på riktigt? Det är så lätt att förblindas och shoppa utan att tänka efter. Nuförtiden försöker jag alltid utgå ifrån min vardag och vad jag behöver. Det blir sparsamare så. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback