Stäng
RSS 2.0

20 oktober / Avskyr "gott och blandat"?


En del av vardagen, lately. Jag har spatserat på stadens gator med en fin vän, ätit god mat, umgåts med familj och släkt, gjort goda gärningar åt min fina mormor. Jag har pussats på, fikats med, tagit tid för mig själv. Läst i en intressant bok jag tänkte tipsa er om (varning för känsliga läsare. Ha!) och jobbat en del. Jag har tänkt på det här med bloggen. När regnet smattrat mot rutan och jag stått redo i en ny klänning att fota för Er har jag tänkt och tänkt. "Allt eller ingenting, Ida?" - Jag funderar på att lägga ner. Lägga ner eller helt börja om. Endel av mig vill ju verkligen få skriva. Skriva vad som känns i hjärtat. Tipsa er om goda frukostar, fota vackra saker och dela outfits vilket jag varit otroligt dålig på. Vad vill Ni? Hos vissa sticker hälsa ut ögonen, hos andra de där texterna ifrån hjärtat? Vissa vill läsa om mode, andra om åsikter? En topplista kanske, om drömmar? Vad säger ni; Vill ni ha något renodlat eller en skön mix? Jag hatar gott och blandat, plockar hellre min egen mix. Hur ser ni på saken, och om ni får vara med och plocka, vad väljer ni? Vi ses. Det gör vi. Denna gång snarare än ni tror. 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Sjukt hur vackert hår du har hjärtat <3

Svar: Tusen tack fina du<3 blir så himla glad av din fina kommentar!!
idaacarleborn.blogg.se

2014-10-20 @ 19:54:21
URL: http://carlebornlinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback