Stäng
RSS 2.0

30 november / Resterna ifrån gårdagen;



Lördagsflash blir söndagstrash? Rester av den person jag ,igår, var skådar ni ovan i ett försök att sminka över en bakfylla, släta över gårdagens lockar och bege sig iväg för lite söndagsaktivitet. Helgen, som idag inleder julen i adventsfikande och julbak, har varit helt fantasisk. Igår dansade jag lite häck av mig på stadens gator efter förfest på förfest samt resturangbesök och bowling med världens absolut bästa kollegor, ett gäng galna människor. Ha! Idag plockar jag ihop mig själv, tar mig samman och tänker slå ihop lite julfika att smaska på. Fler bars då de redan är uppätna, samt vörtbröd, nutella brownie och mjuk pepparkaka? Jag tänkte sätta ihop alla dessa i ett inlägg för Er framöver. Dessutom leverera den där obligatoriska adventsfikan á la tänt ljus? Vi ses.  
 

Kommentarer
Postat av: Josefine Andersson

sv:Åh, det tycker jag! Tror inte du ska bli besviken! :]

Nämmen? Såpass? :D Kanske är din dubbelgångare, or something like that. ;]

KRAM

2014-12-09 @ 21:52:31
URL: http://typjosefiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback