Stäng
RSS 2.0

24 november / Ovett & etikett.


"Det är mörkt så in i helvete, exakt en månad till julafton samt har varit en himla bra helg med världsfina damer" - Tre helt oväsentliga fakta som inte hör ihop någonstans? Ha. Jag är inte den som är den, att klaga, men hej och hå vad jag blir trött av detta ständiga mörker. "No shit" tänker någon till följande "du är inte ensam" och nej, det sa jag väl ändå aldrig? Jag är dock inte ett dugg bitter över detta utan gör snarare något slags konstaterande. Då till ingen nytta alls eller för att få någon att känna igen sig? Tre ting som jag för tillfället är osäker över är 1) Om jag vill att snö skall falla än eller komma lite senare 2) Vad jag ska ha på mig på lördag 3) Om jag skall cykla eller åka bil till dagens arbetspass. Vad jag, å andra sidan, är rätt säker på är att ironin idag flödar och att detta borde avslutas illa kvickt. He. Vi ses! "När ett sting av vett slagit till" ? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback